Vroeg op staan....

5 april 2017 - Kololi, Gambia

Nou het is mij gelukt om op 4.15uur op te staan, naar de receptie gelopen waar ik de securitie wakker moest maken die mijn ontbijt zouden geven. Nou dit was allemaal zo droog dat ik het weggeslikt heb met cola, tja je moet toch wat. Om 5.30 vertrokken we naar Lamin Lodge waar we een rondvaart zouden maken door de mangrove heb hier geen foto's van gemaakt want het ziet er hetzelfde uit als gisteren, alleen de zonsopgang was erg mooi deze ochtend,  ja het ging dus eigenlijk om birdwatching,  er zaten een paar fanatiekelingen op de boot die alles van vogels wisten, nou ik weet er dus heel weinig van en eerlijk gezegd, vindt ik ze mooi om te zien heb hier echt knal blauwe, fel oranje vogels gezien maar om dan zolang te wachten om ze op de foto te kunnen krijgen daar ontbreekt mij het geduld voor. Ja maar ik had er ook 1tje gespot blijkt het de gewone zilver reiger te zijn, heb ik weer, ze keken mij aan van joh weet je dat nou nog niet eens. Dit geloof je toch niet de hele ochtend aan het vogelspotten geweest en  terwijl ik dit schrijf wat denk je dat ik vanaf mijn balkon zie....

YESSSSSS

Een knal oranje vogel,   yes het is mij gelukt, wel goed kijken moest nog al snel gaan om de foto te nemen. Al met al ik ben niet in de wieg gelegd voor deze hobby, laat ik maar aan anderen over.

1. Erica:
    6 april 2017
    Wilma, je hebt wel een actieve vakantie. Leuk om te lezen. Veel plezier nog verder.
  2. Wilma:
    6 april 2017
    Ja zeg dat wel, maar een dagje uit kunnen Ze zich niet veroorloven, en ze genieten er zo van. Maar de komende dagen gebeurt er niet veel meer, hoop ik.... tot ze zich weer wat bedenken... als zij genieten dan doe ik dat ook