Party time...een mijlpaal 50 jaar

6 april 2017 - Kololi, Gambia

Goeiemorgen allemaal Uitslapen was er vanmorgen niet bij, de nodige felicitaties komen binnen. Erg leuk dat er nog aan mij gedacht wordt. Nu zo de eerste hobbel van de dag doorstaan, er zal nml tijdens het ontbijt door het personeel gezongen worden , zitten nu lekker aan het ontbijt en zijn bijna klaar en volgens mij zijn ze mijn verjaardag vergeten en sssssttttt ik vind dat helemaal niet erg, ik hoef niet zo nodig in de belangstelling te staan. Vandaag de dag doorbrengen bij het hotel er zijn vandaag verkiezingen De slimste hebben ze in december al gehad, en Gambia heeft gekozen, wat deze verkiezingen precies inhoudt dat is mij nog niet helemaal duidelijk maar de aanhangers van Jammeh zijn er nog steeds, heb ze gisteren wel zien demonstreren Ze hebben hier nu nog weinig invloed meer maar ik ga het niet opzoeken.vanavond met het hele spul naar een echt Gambiaas restaurant dat kan hier nog met deze prijzen.

Gambiaas houtsnijwerk.....

Mijn collectie is weer uitgebreid met een beeld,  ze stond mij al de hele week aan te kijken.....