Geweldige dag gehad....

7 april 2017 - Kololi, Gambia

Ze hebben mij hier gisteren een geweldige dag bezorgt, de verkiezingen zijn goed verlopen,  de APRC de partij van de voormalige president  is van de kaart geblazen. Iedereen is blij, en wij met de Gambianen. Het was dus dubbel feest. Vandaag echt mijn laatste tour door Gambia, ik vroeg aan Mustapha wat wil je nou echt een keertje zien in jou eigen land, hij is zelf nog nooit verder geweest van Banjul naar Gunjur, hoeveel km dat is weet ik niet maar dat is niet veel. We gaan naar Kuntha Kinthe eiland een voormalig berucht eiland waar de slaven gevangen werden gezet voor de verkoop. Je had zijn snuutje moeten zien toen ik zei dan doen we dat toch gewoon, het kost zo weinig om de mensen hier blij te maken. Voor de komende dagen met Mousa om tafel gaan zitten want er is iemand die ons  wil helpen met een website , en hij is erg dankbaar voor deze hulp die hij krijgt om reclame te maken en misschien fulltime gids te worden. Onze gezonde verstand gebruikt en onze plannen gewijzigd en gaan naar het strand het is vandaag gewoonweg te warm om zo'n tour te gaan maken....