Eindelijk weer send internetverbinding.......

26 oktober 2017

We zijn al een aantal dagen in the Gambia en we genieten enorm , de eerste paar dagen is het weer eventjes wennen aan de kinderen met die smekende grote ogen, maar geloof mij hier in de stad of in de toeristische plekken hebben de kinderen het echt niet slecht, wat ze wel allemaal hebben is een eenzijdige voeding bij de start van hun leven. Als je er vaker komt begin je dit wel te leren, want ook de ouders zijn hier schuld aan want die sturen hun kinderen erop uit
Voor de eerste keer zitten wij in een appartement en niet in de grote hotels, ook al zijn we in Gambia hier ook is er discriminatie en de hotels wensen geen gambianen op de koffie, ja hij mag naar binnen als je maar betaald en dat is de hoofdprijs, en deze dame is niet hek.
Op dit momentis het hier erg warm zelfs de gambianen zweten zich het apezuur, doen niet veel strand is the best place to be.
Morgen gaan we op pad in Serekunda één van de grootste steden hier en waar Mousa woont a.s.zaterdag eten met de hele familie en dat gaat hier niet op een fornuis maar in een pot op het vuur,
Ben benieuwd....... we gaan het mee maken