Afscheid....

9 april 2017 - Kololi, Gambia

Nog 1 volle dag samen met mijn vrienden hier, nog 1 keer naar Paradise Beach. Gisterenavond werd mij vertelt dat ik een 2de nationaliteit heb, het ontbreekt mij een beetje kleur maar ik ben een Gambiase geworden, afscheid nemen voor een half jaar..  Ben op dit moment een emotionele trut die zoveel om dit land geeft met al zijn problemen, en de mensen die zich zonder middelen proberen te redden. En voor een heel speciaal iemand die ik een tijd niet zal zien. We maken er hier nog een feestje van en genieten van The Smiley Coast of Africa. Vandaag mijn jurk ophalen die ik hier heb laten maken, dat wordt op de foto gezet want ik in een jurk dat is heeeeeel lang niet gebeurt. Dit zal waarschijnlijk mijn laatste bericht zijn dat ik plaats, bedankt voor iedereen die mij gevolgd heeft, voor mij was het soms ook dingen van mij afschrijven, al heb ik lang niet alles verteld of er foto's van gemaakt,  dat zit boven in mij opgeslagen, beelden die mij weer altijd met beide  benen op de grond zet. Wat ben ik een bevoorrecht mens dat ik in Nederland geboren ben, en dat ik ze een klein beetje kan helpen, zoals mijn lieve broer zegt met de weinige middelen die ik heb toch het mensen helpen die het zo hard nodig hebben. En stop ik ermee de tranen beginnen nu toch wel te komen, zie jullie allemaal weer terug de komende tijd.

1. Erica:
    9 april 2017
    Wilma een goede reis terug naar Nederland.
  2. Wilma:
    9 april 2017