Het zit er weer bijna op.....

8 november 2017 - Kololi, Gambia

Nog een paar dagen en dan vlieg ik weer terug, de zakken met rijst zijn weer besteld voor een aantal  families zodat ze het weer 1,5 maand daar geen zorgen over hoeven te maken. Dit keer ben ik niet het binnenland in geweest met deze temperaturen was dit onverantwoord geweest want daar kan de temperatuur oplopen tot 45 graden, hoop de volgende keer deze families te bezoeken maar het gaat hen gelukkig verder goed allemaal. Voor de rest heb ik niets uitgespookt hier geloof dat ik voor 75% van de tijd in de Atlantische Oceaan gelegen heb, het was extreem warm deze weken. En als je een Afrikaan ziet zweten dan weet je pas dat het echt warm is geweest. Krijg berichten dat het in Nederland wat gevroren heeft, zal vrijdagnacht een shock worden heb nml alleen een zomerjasje mee bbbbbbbrrrrrr. Het toeristen seizoen gaat hier weer beginnen, Mousa  kan maandag weer aan het werk na 6 maanden niets gedaan te hebben en kijkt er erg naar uit om zich weer nuttig te kunnen voelen en voornamelijk deze maanden zelf voor zijn dochters te kunnen zorgen geld bij elkaar sparen voor school en kleding. Voor degene die misschien nog kleding heeft liggen voor meiden  in de leeftijd van 4 tm 13 jaar en er niets mee doet doe ik hier een oproep denk aan mij in december gaan er aan aantal dozen weg naar Gambia.

1. Reina de gier:
    9 november 2017
    Wat gaat zo’n vakantie toch snel he geniet nog lekker de laatste dagen van je lief en zijn kids en van de warmte :) want idd hier is het koud momenteel.
  2. Wilma:
    9 november 2017
    Het gaat ontzettend snel, en ik vrees morgenavond dat ik het erg koud ga krijgen in mijn zomerjasje bbbbbrrrr