Even de toerist uithangen.....

31 maart 2017 - Kololi, Gambia

Normaal gesproken gaan we met een vaste gids op pad, maar dit keer eens niet wilde ff uitwaaien in een open legertruck.Van museum naar de markt waar niet iedereen van hoedt vooral als alles open en bloot licht met de nodige vliegen erop. Daarna een bezoek gebracht bij uncle John,

20170330_193702

Dit ziet eruit als een onschuldig flesje met spa water, nou dit is in het begin ook onschuldig. Palmwijn is in het begin goed te drinken maar hoe warmer het wordt hoe sterker dit drankje, het was 11.00uur kregen allemaal een flinke slok nou ik kan jullie zeggen die kwam wel even aan, is inderdaad vuurwater, maar ach het is vakantie . Een lekkere lunch gehad bij Paradise Beach en even in de zee gelegen, en ja de koeien kwamen ook ff buurten. Geweldig dat kan hier gewoon allemaal. Het mooiste vandaag was in Tanji waar

De vissers van Tanji

iedereen met man en macht de vers gevangen vis aan land probeer te krijgen, al met al een geslaagde dag maar toch de volgende keer weer met de vaste gids.

Morgen met Mustapha en zijn beste vriend naar Banjul, dat wil hij graag laten zien, en O O ik ben al zo'n geweldige stadsmens. Vanavond maar eens op tijd naar bed komen 2 drukke leuke dagen aan.